I dina ögon

Oj! Verkligen länge sedan jag bloggade.
Har lite annat för mig skulle man kunna säga.

Just nu sitter jag och tittar på Herrarnas 15km och det är ju tur att våra grabbar som åker inte hör hur neggativa våra experter låter! Det är väl en bragd att ge sig ut på ett par plankor med två käppar i handen och åka 15km, eller? Jag hade ju kanske inte gjort det frivilligt...

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Försöker leva med den nya vardagslunken! Jobba, sova, jobba, sova, jobba, sova, möten, jobba och sova.
Ja, låter ju ganska chill men man vill ju leva lite också.
Men, det finns ju de som har det värre. Jag har ju iaf ett jobb och jag älskar det! Så härligt när någon av ungarna kryper upp i famnen och plockar med ens fingrar! Längtar lite efter egna, men inte just nu!

Trivs som fisken i vattnet i huset och har nu bott här i 4 månader! Inte klokt vad tiden går fort!
Bullen har anpassat sig riktigt bra och han får ju faktiskt träffa Dina varje dag =)

Har faktiskt haft en liten minisemester! Vi kom äntligen iväg på Birka. Gissa vilka det var som spela, behöver kanske inte säga det... Lika bra som vanligt iaf!
Skönt att få komma iväg, fast det var lite höga vågor och lite mycket is men vad gör man inte för att få se och träffa sina favoriter!?

Ska snart iväg och kolla om det möjligtvis finns någon liten bok kvar på bokrean... Kanske inte men jag ska fika med fröken Elin Lager!

Nu ska jag lägga in i spisen!
Hoj!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0