Knyta din sko

Oj! Här händer det grejer må jag säga... 


Vart ska jag börja? 
Dans, dans, dans. Älskar det! 
Men det är ju inte bara dans, massa jobb också givetvis. 
Har under hela sommaren haft att göra, städ, torg, ungar. Ja, man hinner väldigt mycket om man bara vill.

Städet under förra året var något fantastiskt, lärde mig massor. Träffade helt otroliga människor som jag saknar massor. Årets semesterstäd kändes mer som "det här har jag gjort..." Har givetvis haft roligt med mina arbetskolegor fast det inte alltid har varit en dans på rosor, men säg mig, finns det någon plats på jorden där det alltid är en dans på rosor? 

Torget, ja, vad ska man säga? Vilket fantastiskt ställe! Trots att man är så galet trött efter en hel förmiddag på torget så är det en sån energitillförsel så man vet inte riktigt vart man ska ta vägen. Att se alla de äldre mötas, handla och mysa en lördagförmiddag i soligt väder är helt fantastiskt! Att få sköjja med farbröderna och dessutom få sig ett visdomsord på vägen är väl inget man tackar nej till! Fridfullt är rätt beskrivning på mina lördagar. 

Ungar, nu börjar mitt arbete återigen i Floby Pastorat och den här terminen får jag ha de lite äldre barnen och jag längtar så galet mycket efter dem! 
Har dessutom blivit ledsagare åt en kille som heter Oskar och han är en fantastisk människa! Har lite dåligt samvete över att jag inte hinner hitta på mer roliga aktiviter med honom oftare. 

Dansen ja, vad ska jag säga? Vet inte om jag överlever utan den! Vilken känsla, vilken musik, vilka danser! 


Grabbarna? Det kan vi ta en annan dag =) 
Vännerna? Jag tycker sååå mycket om er!

En kort uppdatering om mitt liv, men nu ska jag kila upp i sängen och sova. Vi ska snacka musik och framtid på jobbet imorgon, då behöver man vara pigg och glad. 
 
PUSS! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0