Återblick...

Tänk vad man kan hitta för roliga grejer när man går tillbaka i tiden!

Jag fattar inte att du inte ser,
fattar inte att du inte hör,
fattar att du inte förstår,
att det är dig jag tänker på.
Att du är den som kan,
öppna min stora famn,
finna nyckeln och lägga den i din hand.
För att sedan spara till ett tillfälle som bara du kan ro i land!
Men det du gör, att ha den där lilla nyckeln,
som så många inte kan få,
kan du inte ta vara på,
och sluta leka med elden!
Hjärtat blir instängt, hjärtat blir kallt.
Värmekällan behöver värmen men du, du tar allt!
Finns det lite till övers, kan du då inte dela med dig?
Börjar bli trött på att vänta, börjar bli trött på att inte synas,
börjar bli trött på att ge men inget få...
Så snälla om du inte förstår låt mig bara GÅ!
Låt mig få glömma, låt mig förstå,
att du är den enda som jag i mitt hjärta måste gömma...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0