Love is Strange

Kan kanske vara den gladaste i hela världen för tillfället! 

Fick igår ett samtal från Radiokanalen "Lugna Favoriter" som talade om att jag har vunnit 4 biljetter till "Dirty Dancing on stadge" på lördag. 
Jag fyllde i en tävlingsansökan i fredags, tänkte - kommer ju alllllddriig vinna men jag skickar ändå. Vore så galet roligt att se den här!!! 

Och sen ringen det en tjej och säger att jag har vunnit 2 biljetter och bara för att jag hade så bra motivering så vinner jag 2 till! Ja, vad ska man säga!? Helt underbart fantastiskt! 
Och i min brevlåda idag hittar jag de här små godingarna. Expressfart?? 
 
Dessutom ringde de från Gustav E. Bil idag och sa att pärlan var klar. 
Nu kan jag öppna min baklucka =) 
Har jag tur??? 

Har dessutom blivit bortskämd med massa dans som vanlig och ja, det är underbart. Kunde jag skulle jag dansa varje dag. Det är såååå roligt! 
Nu är det snart dags att krypa ner i sängen, det är en dag imorgon också. 
Sov gott och dröm sött! 

Pussar och Kramar 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0