Joden 1 varv runt solen

Oj, har visst inte varit inne här på ett tag... 
Det kanske beror på massa jobb, inte vet jag!
Det har hänt så fruktansvärt mycket sen sist. Våren här här, som sagt tidigare massa jobb, Loppis, fritidsgårdar och massa annat både roligt och tråkigt.
Igår för ett år sedan hände något fruktansvärt... En av mina bästa vänner gick bort.
Jag saknar henne något fruktansvärt och det känns som om vi träffades för inte alls längesedan!
Jag inser också hur fort tiden går... Det har liksom gått ett helt år nu och det känns som igår.
Carro, jag saknar dig och tänker på dig och jag önskar och hoppas att du har det bra där du är. Vi ses igen!
Annars består mitt liv av jobb och dans. Kanske lite trädgårdsarbete också men mest jobb och dans.
på söndag missar jag Buggkursen då jag ska åka till Huskvarna istället för att kolla in lite nya band men även ett lite mer kännt band!
Det ska bli väldigt roligt iaf!
Nu ska jag äta lite och sen blir det ett avsnitt av Ncis
Skepp och hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0