Blå löften

Nu har snart ännu en vecka gått och vad mycket man hinner med, jobb fyra dagar, installade getter, dans och begravning.

Begravningen igår var väldigt fin, det var som om man hade tagit den ur en film. Karin hade ett väldigt fint tal och Ida sjöng så vackert!
Var på kyrkogården med Tora nu på förmiddagen, och dom hade gjort det så fint med alla blommor och ljus! Rune hade inte fått ett bättre avslut! Och vi vet ju, som Karin sa "han sitter där uppe och väntar på oss medans vi fortfarande går livet stig". 
Pappa var så stilig då han bar Rune tillsammans med de andra bärarna och när de sänkte ner kistan i graven så gick det så lungt och försiktigt! Vackert! 
 
Igår när jag kom ner till getterna hade de på något sätt tagit sig ut ur boxen! Vilka busar! Men det var inte alls svårt att få in dom igen.
Dessutom så har jag satt upp en ljusslinga för att de ska ha lite ljus och mys där de är, men eftersom det är blått ljus så har flera av våra grannar frågat om jag odlar hasch där inne! Vad är det för grannar man har egentligen?!

Idag blir det till att åka till mormor och fira hennes födelsedag som är imorgon! Vi får hoppas att det blir mys! Senare så ska vi bege oss till småland för att höra vårt älskade band Wahlströms igen, Skönt!

Imorgon är det "levande julkrubban" ingen hit! Vill verkligen att den dagen bara ska vara över!
Berättar hur det går på söndag hoppas jag! 


Kram!<3 









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0