I ett fönster

Nu har även jag börjat få julkännslor!
Det är så fint ute och trots att vi inte är ett dugg färdiga så är det en sån skön känsla!
Julafton är nära!

Har varit på julmarknaden i Falköping och ska dit idag igen! Är ledig de första timmarna, måste nämligen fortfarande tina upp! Det var väldigt kallt och tårna var som is!
Men det var väldigt mysigt och jag längtar faktiskt att få åka dit idag!
Träffa Evelina och hennes småsyskon. Stina och Elsa är så söta!  
Blev lite överaskad också att Bosse var tomten, trodde att tomten fanns på riktigt! Ne inga skämt här inte, det var en fröjd att e honom krama alla barn och hissa dom i luften! Härligt är ordet!

När vi skulle åka hem igår (jag och mamma) så hade fläktsystemet pajjat i bilen så det blev rimfrost på insidan och vi såg ingenting! Haha, fick sitta med handen och skrapa bort för att vi skulle komma hem! Dock vet ingen vad felet var utan det blir väl till att åka in på servic! 

Imorgon ska jag åka till Kh sör att träffa Björn. Vi ska öva på sångerna jag och han ska sjunga i kyrkan.
Känner på mig att det kommer att bli bra, men hoppas också att det inte kommer så många. Vill väl bara att närmast sörgande ska komma. Dock skulle jag bli väldigt glad om Elin kom och gav mig sitt stöd, det skulle vara min bästa julklapp för det här året!

Ska äta lite gröt och sen bär det av ut till Svea, Berta och Levin för att sedan gå på prommenad med Dina!

Ni får ha det bäst och här kommer lite bilder! 

Julljus ät folket!


    
Härliga vinterdag!



Mönarps mosse




Sång för glatta livet!



Mamma <3



Leka är roligt!


En underbar gran!



Tomten önskar God Jul!



Kommentarer
Mia

Hahah den dagen jagade Natalie tomten:) hehe puss på dig kram mia

2010-01-09 @ 00:02:27
URL: http://miiia87.webblogg.se/
Matilda

Haha! Så ska han tas den lille tomten! ;)

2010-01-09 @ 00:05:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0