Och du håller mig i din hand

Vad ska man säga?! Snön ligger vit på taken och inte ens tomten är vaken...
En vecka kvar till julafton, och vi har inte städat färdigt, inte inhandlat alla julklappar och absolut inte gjort någonting! 
Jo förresten jag har faktiskt broderat färdigt gardinerna! (töntigt? NEJ!) 
Men tiden går så fort, det var ju inte längesedan vi tog oss våra nattadopp (saknar den gemenskapen nått gymt) och det var sommar och sol! Vad hände där emellan? 

Jobbet är slut, nu är det inget mer förrän i slutet av januari. Skönt! 
Avslutade med en mässa igår där jag berättade om min jul och mina egna tankar och för att vara lite ego så tror jag att det var många som uppskattade det. 

Tycker att det är sjukt jobbigt psykiskt nu också (som vanligt), trotts att jag har min underbara Ida och min Emma och min bror och de flesta runt omkring mig så saknas någon. Jag har upptäckt att det är väldigt svårt att ha fler än en nära vän i taget, för vissa. Men jag väntar tills det blir min tur igen, får se hur lång tid det tar den här gången...  

Har dock inte pratat  med Bullens matte än, vore skönt att göra det snart så att vi kan bestämma något!

Nä om man skulle gå och lyssna på min nya bästis Christer Henriksson!
Sov gott allesammans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0