Som sommaren för mig

Jag lever!

Fick en liten pik av Nancy idag att jag uppdaterar sällan. Så här kommer en kort och intensiv uppdatering.

Jag jobbar för fullt! nästa vecka är det avslutning i alla grupper så vi sjunger på sista refrängen så att säga. 
har dessutom fått reda på att jag ska jobba i Åsarp hela nästa termin! Det ska bli så himla kul! 
(lärde mig dessutom alla namnen idag!) 

Imorgon är det begravning, mindre kul... men jag tror att det kommer att bli en fin sådan. Känner på mig att det kommer att bli extra jobbigt imorgon... 

Mormor fyller år på söndag men firas på lördag ochpå sönda är det den "Levande julkrubban"... ja, kan inte säga annat än att det ska bli skönt att detta är sista gången i den här uppsättningen! 

Nu ska jag och pappa ev åka på grolanda if:s avslutning! 

Skönt att ha så mycket att göra så att man inte hinner tänka... 

Bye,bye!   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0