Come give me love, love, love

Dagen har varit en arbetsam dag.
Börjar med att ställa klockan på halv 9 då jag skulle vilja komma upp tidigare, men trycker givetvis på fel knapt och somnar om igen! Vaknar 10.10 och går upp.
Sen diskar jag lite, tvättar och beger mig ut till mina kära djur.

Jag städar hos Levin, ger honom ordentligt med mat (pellets, morötter, potatis, äpplen, enris och vatten) och myser lite med honom. 
Sen ger jag Svea & Berta hö, vatten och kross. Det börjar gå framåt med dem nu, kan till och med klappa dem länge! 
När jag ändå håller på så tänker jag "äsch, håller jag ändå på så kan jag ge hönorna mat och vatten också! (det brukar vara pappas arbete) 
Fortsätter sedan med att städa i lagår´n ihop med Oskar. Nu är det färdigt och det är bara lite att bygga kvar sen kan mina små godinger få flytta in! 

Mys har det varit hela dagen, och mycket har jag fått gjort, även om jag gick upp vid 10! 
Kan ju dock inte säga att det har varit jättekul hela tiden (plocka med bajs är väl aldrig roligt...) men jag är nöjd! 

Nu väntar juniorgruppen i Floby så det är bäst att jag ger mig av! 


Hej hopp!   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0