Förlorad igen

Jaha, så är det dagen efter Wahlströms var i Skara. Spelningen var som vanligt helt fantastisk men övriga kvällen var inte så väldigt bra, det kan jag säga! Det sårar så mycket, river alla murar! Det smärtar mig mer att min allra bästa vän inte ser vad jag verkligen behöver efter en kväll som den! Oavsett vad vi hade kommit överens som så hade jag verkligen behövt det där lilla extra, men nej! Vi åker hem! Då är det bara att lyda. dessutom så kan hon med att fråga den där frågan som får mig att bli så nära tårar! "Vart sover du inatt?" Spä på mera bara det är lungt jag klara av det. NOT! dagen är inte speciellt intresserande. Vi ska åka och kolla på falköpingsrevyn och jag skulle mycket hellre vilja sitta hemma men en stor filt och kolla på DBK! Men biljetterna är köpta och jag får väl se det som en familjekväll... Wahlströms <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0