Gör det igen

Helgen har varit helt okej!
Jag, mamma & Oskar har varit på en julmarknadstur, och varit och fått riktigt mycket julstämning!
Det är helt galet att det snart är första advent och första december. Dags att plocka fram alla adventsljusstakar och stjärnor mm. Mys!

Eftersom man nu då är en fattig student så blev det inte så mycket köpt, men jag hittade en julklapp till pappa och sen köpte jag och mamma ett väldigt fint halsband, som jag antagligen kommer att ha på begravningen.

Begravningen ja.
Det väcker så många minnen, jag kan inte sluta tänka på Erik när vi var på hans begravning, det var så fint och att höra de anhöriga sitta längst fram och bara skrika ut sin sorg ekar i mina öron...
Dessutom så är det snart 9 år sedan som farmor dog, Min absoluta bästa vän, skulle kunna ge mitt liv för att få träffa henne igen. Speciellt nu. Jag kommer aldrig att få en så bra vän igen, trodde det men någonting har hänt, fråga mig inte vad, för det vet jag inte. 
Saknaden efter Brunhilde Persson är grymt stor! 

"Du är alltid min första" - jag är ledsen men det känns inte så längre, just nu kanske på 3:e plats men jag tror knapt det heller. Kom tillbaka när du har tid för mig igen... 


Nu ska jag ut till mina djur, de är den enda tröst jag har förtillfället. 

Må lyckan vara med er!   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0