My brother

Egentligen har jag inget att skriva.
Jag börjar få ihop min vardag igen, vilket är väligt skönt!
Visst har jag mina dalar men fler och fler toppar.
Dagarna flyter på helt enkelt.

Har haft två mysiga nätter i rad nu, först os Elin och sen hos Emma =) 
Alias är nya grejen, bara så att ni vet! 

Jag var dessutom på "avtackningen" av Grolanda/Jäla församling idag, klockringning för Rune och sen kyrklunch med lite tillbakablickar... 
Det var väl intressant men inte alls kul! 
Ellen och Josse var där en stund men sen var de tvugna att åka, det innebär att jag och en liten tjej på 2 år är yngst! Inte okej! Tråkigt, trodde att Jag skulle få med Elin men hon stannade hemma och kollade på Mysteriet på Greweholm, jag hade kunnat ge 100kr för att få göra det samma, men nej, dit kommenderad! 

Idag på eftermiddagen så har jag och Oskar kollat på Harry Potter - Fenixordern! En väldigt bra film om du frågar mig! 
Nu blir det sega chokladrutor! 

Puss & Kram!    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0