Utan att säga farväl

Kan inte säga annat än att kvällen igår var mysig!

Dagen börjar med att jag och mamma åker ner till KH kl. 9, där möts jag upp av en lagom stressad Erika och vi bestämmer att vi sätter igång och jobbar på en gång, sen fika och ännumera jobb! 

Hjälpte också Nancy att skriva lite lappar och det blev mycket prat! Verkligen skönt! Tack så mycket <3

Sen när jag åkte ifrån KH (klockan var då 17.10) så åkte jag hem med mamma för att sedan åka vidare till Ida!
Kan verkligen inte fatta att allt det hemska ska hända de som redan har det trassligt!
Men hör och häpna, jag möttes av en ganska glad tjej i dörren, och vi bestämde att vi åker och handlar.
Med massa frukt och glögg så åker vi hem igen för att göra iordning en riktig gourmémiddag!
Ida: kyckling, sallad och soltorkade tomater. 
Jag: 2st apelsiner, 2st kiwi, ½ paket vindruvor, 2st bananer, äpple och päron! 
Smaskens!

Under tiden som vi åt kollade vi färdigt på sex and the city filmen.
Efter det blev det massage för hela slanten och ännu mera filmkollande! Systrar i Jeans! 

Det var en väldigt skön kväll och jag längtar redan till nästa! 

Tack Ida! <3



 

    


Kommentarer
Ida

det var massa mys <3

2009-11-07 @ 12:28:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0