Efter regn kommer solsken

För det första, jag håller på att bli förkyld!
För det andra så sover jag inte på nätterna.
För det tredje så äter jag ingen frukost så att jag överlever dagen är nog tveksamt!

Dessutom så vill jag gratulera Elin och Jacob som anses vara ett par! Hoppas att eran lycka går eran väg!


Dagen:

1. Åka och jobba halv 11
2. Möte inför konfalägret
3. Ev. föräldraträff med konfa-päronen!
4. åke hem och sova! Idag känner jag inte för att göra något annat än sova och kurera mig!



Ta inte alltid den raka vägen, det blir mer spännande med mer utmaningar!


Nu väntar jobbet!  


Kommentarer
Elin

Tack, Matilda.

Jag älskar dig, du kommer alltid vara min nummer ett.

2009-10-08 @ 15:29:41
URL: http://elinlagers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0