En natt med dig

Ja nu har jag inte bloggat på några dagar, och kan väl inte säga att det har hänt så mycket sen sist.

Onsdag : Sovmorgon! Härligt, och behövligt. Sen var det jobb på fritidsgården och det var precis som vanligt! Jag fattar inte vad som är så svårt att förstå hos yngre barn! Jag blir så trött på ungar som aldrig lyssnar, som inte ser vad man gör och förstår att man bara vill väl med att sätta gränser! Kommer mina ungar att bli så "korkade" så tänker jag inte skaffa några barn!
Vi avslutde iaf på fritidsgården med att spela fotboll ute, kallt men kul! 
Sen var det styrelsemöte men snack om framtiden och vad vi vill satsa på och sen åkte vi hem till Elin och kollade på film!

Torsdag:  Vaknar 08.55 pratar med mamma och vi åker ner till KH för at diska och prata lite skit med våra härliga medarbetere!
Barntimmar och gud vad de barnen är mysiga! Kramar, hålla handen och glada skratt!
klockan blev halv 5 och vi blev sittande att prata med Birgitta, det är skönt att prata, jag säger bara det.
Jag och mamma beger oss till Åsarp för att ha fritidsgården där ihop med Niklas från Korskyrkan! Vilken härlig kille och vilken skillnad det är på ungar! Nu är ju de här lite större men Gah! Vill verkligen fortsätta där istället!
kan inte säga annat än att den dagen var så himmla skön! Att slippa tänka på massa annat och bara konsentrera sig på jobbet!

Fredag: Chill dag! Åker till farfar och bakar bullar och rulltårta. Mycket prat och mys!
Sen blev det Skara och Jannez tillsammans med en väldigt motsträvig Elin (som hellst hade stannat hemma, och får man höra det några gånger så önskar man faktiskt att hon hade gjort det också!) och Emma som helt spontant ringer mig på eftermiddagen och vill följa med för att hennes moster jobbar på Fokus! Medans jag sitter och kollar på ... så lyckas ju naturligtvis de båda törera från Falköping ragga upp två lagom fulla Skarakillar! Kvällen blev väl inte som jag tänkt mig men jag fick iaf se lite av pojkarna från landskapet i norr! 

Lördag: Har inte gjort ett färn! Kollat på tv hela dagen, medans mamma städar och ligger i! Ikväll blir det mys, bara hon och jag och Ingvar Oldsberg!  


Puss & Kram

 


Kommentarer
Anonym

Ne jimmy raggade upp sig själv åt elin!! då räknas det inte!! ;)

2009-10-17 @ 18:05:05
Tilda

Haha! Okej då! ;)

2009-10-17 @ 18:07:30
Mia

Ja du dagens barn. Men allt beror på hur föräldrarna uppfostrar. Så dina barn kommer bli små änglar:) för du är så söt och bra med barn



kramar Mia

2009-10-23 @ 21:56:42
URL: http://miiia87.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0