Fly with me

Gårdagen var helt rubbad!

Börjar med att mamma väcker mig vid 7 och säger att vi ska åka om 45 min, jag somnar om och går upp kvart i 8! Personalmöte here i come!
På mötet iaf så pratade vi väldigt mycket och det var skönt, tycker verkligen om vårat arbetslag, anställda och ledare! Det är ett sånt skönt gäng!
vi diskuterade iaf fritidsgårdar och det mesta var väl våran i Odensberg, då vi har haft lite problem där, men nu har vi kanske hittat en lösning och det kommer att bli bra!

Eftersom klockan var mycket, så bestämde vi (jag och Elin, då mamma var tvungen att åka) oss för att äta lunch med KH-anställda! Mycket trevligt!
Mycket snack om avlopp, snugga killar/tjejer (som det av någon anledning alltid blir när vi är med) och bara chillprat.

Vi kom inte därifrån förrän halv 4! Då insåg vi att det inte var någon idé att åka hem utan vi åkte till kinnarps och köpa tofflor till Elin!

Sen åkte vi till Gbg(grolandabygdegård, för er som inte visste det) för att ha våra älskade barn, med då vi väntat 30 min och det bara hade kommit 4 barn så bestämde vi oss för att ställa in. TRÅKIGT! 

Men jag och Elin åkte hem till henne för att ha lite kvalitetstid då detta verkligen behövs, så blåste vi såpbubblor och fotade en hel del! 

Sen gick vi en sväng, kollade lite på datan, pratade med Fredrik <3  och åt nyponsoppa med klimp! MUMS!
Jag kan ju bara säga att kvällen ballade ur och det blev ganska roliga bilder om man säger så!


Tack för en bra kväll, även om det är jobbigt, men kommer aldrig att klara mig utan dig, men som sagt det är så jäkla jobbigt varje gång du tar i telefonen, pratar eller att jag bara ser att du tänker...
Men det är inget jag kan göra något åt och ge mig tid! Det är allt jag begär!


Pussar<3



Kommentarer
Elin

Jag kommer aldrig någonsin klara mig utan dig heller. Det är du och jag, alltid. Och självklart får du all tid i världen. <3

2009-10-14 @ 11:16:15
URL: http://elinlagers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0