Here we are

Nu är måttet rågat!

Vill bara varna kännsliga läsare.

1.
Dansbandskampen, ett program på svt som verkligen har gått ner i tattar träsket! Jag blev glad över att Date och Black ingvars gick vidare men vad var det mer för band!?
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! Von Hofstens, Essex och Shame, vad är det för band? Visst alla band har sin charm men man måste väl dra gränsen någonstans, eller?

2. 
Vänner som leker med andras känslor, detta är inte okej! Vilket svek, vilket påhopp. Det är verkligen inte okej, även om det från vännens sida inte verkade att vara så farligt men vad är det som säger att jag är redo för det? Vad är det som säger att jag vill? Man kan inte bara skicka iväg ett sms och speciellt inte till en kille man aldrig har pratat med, SÅ JÄKLA PINSAMT! Dessutom så verkar den här killen vara helt ûber snäll och då gör man inte såhär! Vad ska jag svara honom? "Ne tyvärr, jag är inte ett dugg intresserad det var bara min kompis som spelade dig ett spratt!" Han kommer ju aldrig våga lite på någon igen!

3.
Gamla gubbar, hur svårt kan det vara att be snällt om tjänster? "Snälla skulle du kunna åka till macken och köpa 300kr refil/telia?"
Visst kära du det kan jag göra men skippa för Guds skull alla diskutioner innan! Det är inte mitt fel att du inte kan ta reda på information, det är inte mitt fel att samhället ser ut som det gör! Vad vill du att jag ska göra? Jag har iaf ingen aning!


Det har faktiskt hänt lite bra saker också, tro det eller ej!

1.
Världens goaste, vi har en präst som heter Karin, församlingspedagog som heter Erika och en kantor som heter Björn! De här personerna gör verkligen min dag! Fnissen, skratten, tabbarna, pratet! Vad skulle jag göra utan er? 

2.
Familjen, mamma och pappa är hemma! Det är så otroligt skönt! Måste också ge en eloge till min lillebror som tröstade mig igår när jag kom hem och var helt ifrån mig! Vilka otroliga människor jag har i min familj! Älsar dom <3 

3.
Äppelpaj, är något som alltid styrker själen en sån här mörk och grå höst!

4.
Den rosa bibeln
, en absolut läsvärd bok! Har man väl börjat läsa så kan man inte sluta!   

Det var allt! / Tilda

 



Kommentarer
Emma

Woho! är den rosa bibelen boken du lånade av mig??? (A)

2009-10-26 @ 21:20:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0