Min Ängel

Dagens:

1. Sovmorgon till halv 10! verkligen skönt!
2. Birgitta ringde för att prata lite arbete.
3. Kolla på tv med lillebrosan *mys*
4. Kolla fb, dm, wb, ocg dbd! Älskar dig också Elin! trotts svåra stunder så kommer vi alltid att hålla ihop!
5. Jobba! längtar verkligen inte till fritidsgården! (endel får ont i magen, jag har ont i hela kroppen!)
6. Själv hemma ikväll, mamma och pappa är bjudna på middag! Det är inte så ofta de blir det, så passa på!

Nu på med kläderna och sedan bär det av till Floby!

Love!



Kommentarer
Elin

Bilden är inte fashion, men min solbränna är! Oj, jag var verkligen brun. Saknar't! Solariet (eller ja, Grekland funkar också) nästa!

Jag älskar dig, trots alla svåra grejer vi går igenom.

2009-10-07 @ 19:37:15
URL: http://elinlagers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0