Underbar

Ja, nu sitter jag här igen!
Kan inte säga att det har varit en toppendag...
Allt känns förjävligt om jag får vara ärlig!
Det är inte alls okej, även om jag säger det! Jag mår superdåligt!
Pratade med Karin och det känns inte bättre, det kan jag inte säga!
Ja jag vet att man ska säga vad man känner, men det är inte så lätt! Speciellt inte när motparten inte är ett dugg intresserad! Det är ju inte så att man blir kär bara för att den andra säger att man är kär! Det fuknar inte så!

Jag har inte varit fokuserad alls på jobbet idag... Men det är ju tur att man får höra av barnen att man är älskad! Det är väl de enda jag lär höra det ifrån.


Längtar verkligen till lördag även om jag kanske inte gör det egentligen! Men att få lyssna på Wahlströms, Daniels, Tobbes och Anders röster får mig att glömma det mesta!

För varje dag som går så spricker mitt hjärta ännu lite till!






Kommentarer
Ida

Men sötnos, vi har varit vänner ända sen vi var 6 år. Jag finns här, ring när som helst! Jag lyssnar<3

Älskar dig min sötnos!

2009-10-09 @ 10:05:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0