Visa om mina vänner

Det är äntligen LÖRDAG!

Jag ska vara hemma hela dagen, bara ta det lungt, umgås med familjen precis som vanligt!

Veckan som har gått har också inneburit höstlov även om jag inte har det så har alla andra vilket innebär inget jobb! Skönt till 1000 men nu börjar man längta till alla kidsen igen. 

Vad har jag gjort under veckan då?

Måndag: Träffa Emma inne i stan och åte med henne, fixade lite med hennes fågelautomater (som hon har gjort själv) och kollade på "skräckisar". Verkligen mysigt och det resulterade i att vi ska träffas på måndag igen och göra egna fågelautomater men kokosfett och fågelfrön! Mysigt kommer det att bli!

Tisdag: Gjorde inget speciellt mer än att vi var på spelkväll i bygdegården. Väldigt mysigt och då lyckades jag få hit min andra favvorit Emma! Mycket skratt och tabbar blev det! Kul också att träffa Johan och Rickard som man aldrig pratar med annars, kul, kul!

Onsdag-torsdag: Alla konfaledare blir bjudna på Vidablick och höghöjdsbanorna! Roligt och mysigt och jag har upptäckt att jag är väldigt höjdrädd! Har verkligen gjort något de här två dagarna som var det värsta i mitt liv! Trodde verkligen att jag skulle dö! Det känndes som en sån där drömm då man "ramlar över ett stup", faller och faller och precis när man ska slå ihjäl sig så vankar man! Trodde aldrig att jag skulle överleva, trotts att jag hade alla säkerhetssaker i världen! Många tårar blev det och ska jag vara ärlig så kan jag inte hålla tårarna tillbaka nu heller! Verkligen men för livet!
Annars var "helgen" super! vilket mysigt gäng! Längtar redan till nästa gång vi träffas allihopa!
Torsdag kväll: Mitt första kyrkorådsmöte, verkligen spännande att få bli insatt ännumer i mitt arbete än vad jag redan är! Tråkigt dock att Grolanda/Jälas församling är borta från och med det nya året!
Elin skulle dessutom vara fyllechaffis åt några grabs från Skövde-Falköping, hon ville inte åka ensam så jag fick hänga på. efter en stunds sovade i fotöljen så begav vi oss till den stora staden för att hämta 4 roliga grabbar. Natten slutade med musik på högsta volum, en räv som missade sin nattamat och att man somnade som en klubbad oxe!

Fredag: Åker till mormor, trött som få. Pappa och Oskar fixade med Stig, jag hjälpte mormor lite och det gjorde mamma också! Mys det med! 

Lördag: Familjen Wardins städdag! Jag lagar mat och ikväll är det DBK igen! GÖR MIG INTE BESVIKEN! 

/Tilda


Ps. Måste dessutom berätta att jag har träffat en så sjukt fin hund! Hoppas verkligen på att han blir min! Bullen<3 



  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0