En sån natt!

Vet att jag inte bloggar lika ofta som innan, men det kan nog bero på att jag inte hinner!

Vill egentligen bara tala om att jag mår ganska bra faktiskt!
Jag jobbar 3-4 dagar i veckan, har två helt galet söta och underbara hundar som blir lika glada oavsett om jag bara har varit på övervåningen och hämtat något eller om jag har varit och jobbat! 

Har pratat med Karin och funderar på att plocka fram gitarren igen och lära mig att spela. Det är alltid lika trevligt att ha ett  litet instrument när man jobbar med barnen och för min egen del också. 

På onsdag så ska jag och Karin ha ljusparty hemma hos henne. Det ska bli mysigt! Hoppas bara att det kommer lite folk. Det bjuds på fika så kom. 

Mamma jobbar extra idag, pappa och Oskar är i skogen hela dagen så jag går hemma med vovvarna, kaninen, katten och getterna! 
En liten sorg grämer mig, våra tre kattungar är borta. En vet vi har gått ur tiden och de andra har i inte sett på ett par dagar. Det är inte lätt att överleva en sträng vinter utan sin mamma (som blev påkörd i höstas) så jag fäller en liten tår och önskar Turbo, Chris och Tobbe ett bättre liv i katthimlen! 

Nu ska jag gå och städa då Anna med familj kanske kommer hit ikväll så att vi faktiskt kan skriva över Bullen på mig! 

Massa kramar! 
/M   



Kommentarer
Ida Andersson

nej! inte kattungarna =/

hade jag inte varit allergisk hade jag tatt dom =/

2010-02-10 @ 21:14:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0