Lilla regn

Först och främst vill jag tala om att det inte är någon vanlig dag idag! För det är min lilla favorit Ida Anderssons födelsedag idag! Hon blir 20 år! Kan ni fatta? 20 år! Det var inte längesedan vi sprang här i Jäla (då de bodde här) och lekte i en liten dunge precis utanför deras hus, eller när vi var hos Idas mormor och lekte. 
Tiden den går otroligt fort och lite för fort ibland! 
Jag hoppas att din dag och ditt fortsatta liv kommer att bli en helt otrolig tid Ida och att jag också kan få vara med lite. Kram på dig! 


Hundarna
Ja vad ska man säga, Dina löper och Bullen har stora problem med detta. Som tur är så är löptiden snart slut och då blir det förhoppningsvis en härlig tid igen. 
Något annat som var härligt var min och Bullens promenad igår. Han är så duktig, han har till och med börjat gå lite lös intill min sida! Är det inte undebart! Han är min lilla gullegris! Tycker verkligen mycket om honom! 

Oskar, ja han har kommit in i en period nu igen då har får blixtrande huvudverk och jag lider verkligen med honom. Ush för att ha huvudverk 24/7 och dessutom veta att han inte kommer att bli av med den.
Han ligger bara i soffan och sover och sover, orkar ingenting och ja vad ska man säga. Vi lider hela familjen med honom...
Jobbigt är det.

Men idag är det onsdag, och imorgon så är det torsdag och gissa vad som händer då! Jo Wahlströms kommer till Skövde! Åh vad jag längtar!
(dessutom så ska vi åka och hämta dansfestivalbiljetterna imorgon)


KUL, KUL, KUL!

Puss / M



Kommentarer
Ida Andersson

Älskar dig <3 Kom och fika snart!

2010-02-25 @ 20:33:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0