Mördar-Anders

Sitter här i min ensamhet och lyssnar på Brolle (såklart) och väntar på att mamma och Oskar ska komma hem.
Dagen började med att gå upp kl 8! Så skönt! Mamma pyste iväg till jobbet och kl 9 åkte jag och Oskar till Gula huset i Kinnarp. Där shoppade vi loss riktigt på massa garn då Oskar ska virka den berömda OS-mössan! Haha, dock så ska den bli i andra färger men jag virkar nog i "orginal".

Nu ska vi snart äta och sen kanske det bär av till Floby lite tidigare än vi hade tänkt oss. Zafirans fläkt vill inte fungera (han tycker väl att det är för kallt).
Idag ska vi baka med Juniorerna, det blir cupcakes. Väldigt goda om jag får säga det, jag provbakade dom igår och pappa åt cupcakes med hela ansiktet!

Det är planering av Kvällsmässa ikväll också kl 5 och innan dess så ska jag ha visat Nancy hur man gör ansiktsmasker. Roligt!

Nu väntar jag bara på Oskar också sen ska vi planera resten av dagen.

Här kommer lite bilder från helgens snöoväder!


Bullen, han gillar snö han!


Snö upp till knäna är inget konstigt...


Våran framfartsväg


Dina tycker att det är kallt och Bullen vill bara leka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0