Jul, jul, strålande jul

Jaha, det var den julen det!

Årets julklappar :
* Grejer till bilen såsom bogserlina, snöskyffel, första hjälpen, startkablar och en väldigt bra reflexväst!
* Raggsockar
* Ett kors
* Pengar
* En väldigt fin tröja från Ellos
* En biljett till Brolle och Buddy Holly! Den 12/2-2010! Gaah, vad jag längtar!

Jul blev väl som den blev, varken Kerstin eller Bengt kom men det var mys iaf. Jag hade inte räknat med att det skulle bli fullt i Jälakyrka,men det gick väl bra ändå. Det var lite chall på första sången men annars gick det bra!

Juldagen var som vanligt ochdet var alla dagar fram till i tisdags. Då begav vi oss till Fivlered för att mamma och pappa skulle kolla in min lilla förälskelse! Bullen <3

Dagen efter åkte vi för att hämta honom och nu har han varit här i snart 3 dagar! Mys, ävenom det är ganska mycket arbete! Men vad gör man inte förett litet charmtroll!

Nyår blev kanske lite av en besvikelse men vad ska man förvänta sig, det är ju fakriskt bara årets sista dag! Även om det faktiskt var ganska mysigt.
Bengt och Angelica kom till lunch och sen stannade Angelica med mig och oskar och lärde oss två nya kortspel! Tjuv/Hugo och plump (eller vad hette det Angelica?!)
Angelica åkte hem runt 8 och då var det bara jag och Oskar, Dina och Bullen kvar! vi spelade lite till och sen blev det Tv:n eftersom mamma och pappa åkte till Annalisa och Lennart i Floby.
De kom hem halv 12 då jag beodrade dem att komma hem eftersom jag inte visste hur det skulle gå med hundarna (med alla smällar från raketerna) och eftersom jag har världens bästa föräldrar så gjode de som jag sa! 
Det nya året kom och det känns som om det kommer att bli ett toppen år! 

Dagen iaf har bestått av långpromenix i skogen med hela familjen och kortspel, mat och jag har broderat färdigt en av handukarna jag köpte från "Ditt Broderi" innan jul. Kossan är klar! 
Mys för hela slanten den första januari 2010! (hjälp vad det känns konstigt att skriva det, 2010, 2010, 2010, 2010) 

Nu ska jag börja på ett nytt broderi, ha det bäst!

ps. Läste dock en bok av Olov Svedelid en gång om att 2010 var det året då det skulle komma en ny istid! Detta hoppas vi inte att det stämmer! ds.


      

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0