Kung i stan

Ibland blir jag förundrad över mig själv...
Det hände något i någon annans förhållande och jag blev helt överlycklig, då jag egentligen skulle vara ledsen... Jag försökte till och med att förhindra att det skulle bli bra igen! Gud vilken hemsk människa jag är! Ber så hemst mycket om ursäkt för detta oansvariga beteende!

Igår iaf så började dagen med att jag vakar upp i soffan av att någon sniffar på mina tår, ni kan ju säkert räkna ut vem det var! Lille godingen Bullen!
Sen var det till att sitta vid datan fram tills dess att Elin kom och då begav vi oss ut på en promenix! Skönt! 1½ timma senare så åker vi till floby, handlar, ringer simon och säger att vi plockar upp honom om 5 min, hämtar honom, åker hem, lagar mat, spelar kort och bara myser!
Dock gick tiden så jäkla sakta! Kollade på klockan var 5 minut!
Sen när vi ledsnat på att spela kort, tower och bara tjöta så hittade Elin en dassbok på toaletten. Den tog Simon i beslag och hade högläsning! Har inte skrattar så mycket på länge! Haha, man skrattade ju inte åt skämten utan åt att han skrattade! Ja han är för skön! Och han bangar heller aldrig om vi hittar på något! Me like!




Måste också säga att jag saknar jobbet lite, saknar våga härliga barn! Men nu är det snart dags att starta igen. Härligt!

Idag ska vi träffa tjocka släkten! Vi ska åka till Bengt och äta gröt (som jag förövrigt handlade till) och då kommer alla hans syskon med respektive och ev hans dotter! Det ska bli mysigt, jag får ju träffa mormor iaf! =)

Längtar till Let´s dance! Tobias <3

Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0