Om igen

Hjälp vad jag har varit dålig på att uppdatera!
Har tänkt flera gånger att jag ska blogga men har inte riktigt orkat eller kännt för det!

Har iaf varit på första kyrkorådsmötet, börjat jobba, haft Bullen i 3 veckor(!!!!), snart broderat färdigt en handduk till och varit på Wahlströms så klart!

Kyrkorådsmötet, ja vad ska man säga inte så mycket. Det kom, det blev och det var slut. inte mer med det!

Jobba, kan bara säga att det är så skönt att börja få in lite arbetstimmar igen, inte bara för att jag ska lyckas få lite i lön nästa månad utan också för att det är så skönt att ha något annat att göra på dagarna! Få träffa Erika och Nancy igen och bara få in lite mer i livet!

Bullen, denna underbare varelse! Jag tror nog att det blir så att han får stanna! Han har verkligen blivit en del i mitt liv! Skulle kunna sitta hemma med honom en hel månad utan att träffa någon annan! Det var och är verkligen kärlek vid första ögonkastet! Skit i killarna! Jag har mina hundar! Och vilka underbara sådana också! Dom leker och myser. Myser och leker. UNDERBART!

Wahlsttröms, var vi på i lördags! Att åka 25 mil, ja jag behöver inte säga annat än att det är galet!
Så sjukt härliga grabbar! Ni är så roliga och bara bäst!

Under resten av veckan har det inte hänt så mycket, jobb, chill och almänt trök!

Gjorde dock något som jag aldrig trodde att jag skulle våga, men nu är det gjort och det känns inte jättebra...

Nu ska jag jobba lite till! tjing!


Kommentarer
Emelie Falck

Varför sa du inte att ni skulle till Örebro?:P Jag var ju där hela helgen..:P Nästa gång måste du säga till:P

Kram

2010-01-24 @ 21:16:02
Matilda

Du får väl kolla in Wahlströmsbloggen så ser du vart vi är någonstans!

2010-01-25 @ 21:27:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0