Varje gång jag ser dig

Nu sitter jag här, klockan är 23.32 och jag har det väldigt mysigt.
Soptify i öronen och Bullen vid fötterna! Kan det bli bättre?

Idag har jag varit och lämnat in lönelistorna i Floby, jag har handlat åt mamma och mammas morbror och jag har köpt mer kaninmat till Levin och tuggben till Dina och Bullen. (Men det talar vi tyst om, det är redan diskutioner hundarna emellan vilka ben som tillhör vem!) Gissa vem som var med och handlade?! Jo Elin! Min älskade Elin! Trotts att det har varit jobbigt ett tag (kanske lite fortfarande) så känns det somom vi hittar tillbaka! Gah, vadjag gillar den tjejen mycket. Skulle inte klara av att vara utan henne! Hon har tagit en stor del av mitt hjärta (och Dinas) óch jag hoppas verkligen att hon vet det, för med henne skulle jag kunna gå genom eld och vatten!

Både Dina och Bullen gör stora framsteg i lärdomskategorin, jag menar Bullen ska ju lära sig då han bara är 9 månader men Dina kan ju inte visa att hon är sämre (snarare bättre) så hon står upp lika bra som han! gullhundar!

Längtar till Wahlströms i Götene på söndag, och då fyller en speciell person år också! <3

Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig, tro det eller ej, men så är det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0