Baby Goodbye

Åh vad jag inte vill leva ensam längre!
Är så trött på att alla runt omkring mig (typ 3 pers, men det är dom jag har) har någon att dela härliga varma, kalla och fantastiska stunder tillsammans.

Det är så orättvist!
Dessutom så lär jag nog inte få köpa huset. Hatar när dryga grannar har gett sig den på att köpa samma hus som jag!
Vill inte ha dom som grannar! Räcker det inte att dom styr och ställer i byn?

Längat dessutom tillbaka till Midsommar. Kännde verkligen att jag kunde vara mig själv med våra fantastiska gäster. skulle vilja vara så helatiden! Glad, sprallig, självsäker! Just nu är det inte så... känner inte igen mig.
Kanske ska flytta till Italien istället...

Nu blev det väldigt jobbigt!
Bäst att sluta skriva...
// Ingen



Kommentarer
Ida Andersson

Gumman då <3

Kom hit någon dag så får vi snacka <3

puss på dig <3

2010-07-07 @ 19:15:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0