Söt sak

Nu har jag släppt Malung och landat i det gamla vanliga lunken.
Malung ja, det var en helt galen vecka! Bästa kvällen var ju helt klart när Wahlströms och Shake spelade. Vilket ös, vilket drag, vilka galna människor det finns och ja, det var en magisk kväll.
Men veckan i Malung har visat flera sidor hos oss/mig som bodde ihop också. Men det vill jag inte gå in på här.
Veckan som varit har väl varit som alla andra egentligen, har inte gjort så mycket mer än rensat massa odlings bäddar och blockat hur mycket vinbär som helst! Men med en bra ljusbok i öronen så fixar man det mesta eller kanske en bra spelningslista. (Ni kan ju gissa vad den innehåller!)
Har även hängt med Josse, det har varit mysigt.
Kvällen igår var också något helt magiskt, det bara pirrade i hela kroppen. Man lever som på ett rus hela tiden!
Jag, Josse och Mamma åkte till Skövde för att lyssna på gissa vilka, och väl där mötte vi upp Elin, Jacob, Emelie och en av Emelies kompisar.
Kan inte säga annat än att kvällen var magisk.
Bandet kändes så glada och pigga, dom spelade fantastiskt och ja, Tobbe är ju helt grym på sitt klaviatur!
Var nere i Kyrkans Hus idag och lämnade in arbetsansökan, är lite pirrig men jag kommer antagligen inte att få det, även om jag så himla gärna vill ha det! Det skulle vara helt fantastiskt att få jobba med barn och ungdomar hela dagarna.
Nu ska jag åka till stan med en annan underbaring! =)
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0