Regntunga skyar

Kan inte säga att jag är grymt ledsen över att jag inte åkte till Fkp igår och såg mina absoluta favoriter. Men det känns mer och mer som om jag inte passar in längre... Jag tillför inget, känner mig mest ivägen...

Annars så har jag och Oskar bott själva i en vecka! Mamma och pappa har varit i Frankrike! Jag hoppas att de har haft det trevligt och att de har lärt sig något! För det var det som var själva meningen.
Vi har haft det ganska bra iaf! Vi två och hundarna. Men oj vad jag har saknat dom! Specielt igår... Tur att dom inte åker iväg så ofta!

Idag kommer dom hem, och vi ska fira pappas födelsedag! (som var i torsdags) Vet inte om det  blir någon tårta, har inte orkat baka någon eftersom jag dessutom låg hemma i feber igår!

Nu ska jag fixa hallen och sen blir det nog till att hämta mina älskade föräldrar!


Många vänliga hälsningar// Matilda!


Ps. Satt och tittade på senasta Tingeling-filmen! Så jäkla bra! Ds.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0