Söka Skatten

Är helt färdig!

Började gårdagen med att gå upp kl 7 för att sedan kl 8 åka till Tveten för det tredje av fyra läger. Miniorer och miniminiorer står på programmet!

Kan inte säga att trots det lilla antalet så var det väldigt mysigt. Vi hade vattenkrig igår på eftermiddagen och det var något som alla puuskattade!
lägret slutade iaf idag kl 10 och tror det eller ej men vi hade städat färdigt allt 25 minuter efter att alla barn hade åkt hem! Sabba puckar om du frågar mig!
Tack alla barn och ledare för att ni finns!

När jag kom hem, var jag så trött men tänkte "nu är det lika bra att sätta igång så att jag inte somnar ifrån allt arbete som väntade hemma!
Jag ståller mig bakom gågråsklipparen och klipper, parkeringen, fyrkanten, framför och bakom huset och nere vid ladugården!
Om jag säger som såhär så är jag bara lite trött!
Det bästa är att man verkligen känner hur kilona rasar! =)


Har jag berättat att jag har varit och hämtat 4 kaninungar hos Ann? Om inte så jar jag det och en fick Elin en i 20års present! Vet inte om hon blev glad men jag hoppas det.
Nu har jag iaf tre små söta dunbollar hemma! =) 
 
Nu har mamma lagat mat och ikväll ska jag kolla på Wallander, om jag inte somnar ifrån det!


Tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0