Leva livet

En del veckor, dagar, helger är bättre än andra!
Helgen, helt fantastisk. Wahlströms på lördagen, grillkväll hos Karin på söndagen.
Måndag, vad ska man säga? Jag älskar mitt jobb! Det är så skönt att få rå om barnen och tänka på något annat för en stund, fast denna vecka antagligen kommer att ta livet av mig... jobb hela måndagen, jobb hela tisdagen, hela onsdagen, hela torsdagen ledig fredag? Vet inte än. Ursäkta om jag gnäller men vi snackar 9-19 jobb! inte helt okej alltid...

Varför ska man vara så himla possetiv till allt och alla. Hur kommer det sig att det alltid är någon jäkel som har det lite sämre? Hur kommer det sig att vi människor helatiden ska tävla om vem som mår sämst? Vem som har ätit minst, vem som har störst kärleksbekymmer, vem som har mest ont, vem som har sovit minst? Jag kan ärligt säga att jag är sån... Men ibland vill man ha någon som bara tycker synd om en, som stöttar och kramar men då kommer kommentaren, "ja men jag har bara ätit en kaka idag" eller "jag sov bara 2 timmar inatt". Tröttsamt! Men alla är sånna, tillochmed du! 

 Var ute och cyklade för första gången idag. Så skönt! Bullen blev glad och nu ligger hän deckad i soffan =) Han är så söt, antagligen mannen i mitt liv! Om man nu kan ha hundar som det!?
Skönt att cykla och resna huvudet en stund!

Nu ska jag springa upp till min säng som har väntat på mig hela dagen så jag säger GOD NATT och SOV SÅ SÖTT!

Käärlek!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0